Jaki antybiotyk na trądzik

muzyka-zycia

Temat: tradzik !!!!!!!!!!!!!!!!!!11


poszukuje porad jak zwalczyc skutecznie tradzik ??  jesli macie swoje
sposoby ktore wam pomagaja podzielecie  nimi z innymi  a moze znacie
jakies
skuteczne masci zele toniki czekam na odp pozdrawiam:)


Wszystko zalezy jak silne sa jego objawy - z doswiadczenia wiem ze jeynym
lekiem jest Roacutane (chyba tak sie pisze) jest drogi ale lata brania
antybiotykow i wychodzi na to samo - skutki uboczne - to juz indywidualna
sprawa


Źródło: topranking.pl/1822/tradzik,11.php


Temat: dziewczyny z trądzikiem
Spróbuj antybiotyku w płynie: Dalacinu T ( nie w emulsji ani w żelu tylko w
PŁYNIE). Stosuje się go 2 razy dziennie na umytą skórę ( jest z aplikatorem -
gąbeczką) przez co nie trzeba go wcierać palcami ( i nie roznosi się zarazków).
Po kilku użyciach widać poprawę. U mnie nie dość, że po kilku tygodniach
trądzik znikł całkowicie, to jeszcze cera stała się moim wielkim atutem ( czego
wcześniej nie potrafiłabym sobie nawet wyobrazić).
Są jednak 2 problemy z Dalacinem T: trochę kosztuje ( przynajmniej tak było
parę lat temu, wtedy ok.20zł) oraz jest na receptę ( powinien Ci go jednak
wypisać bez problemu lekarz rodzinny lub może masz jakiegoś znajomego medyka,
lek jest na pełnopłatny, więc NFZ się nie obciąża ).

Pozdrawiam i życzę atłasowej cery
arte
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,21793546,21793546,dziewczyny_z_tradzikiem.html


Temat: dziwne przekonania chłopaka...
tez sie leczylam dlugo na tradzik,najlepiej dzialal Tetralysal- tez antybiotyk.

ten twoj chlopak to jakis jehowita czy jak?:)
leczysz sie raczej dla lepszego samopoczucia(wiem jak to jest miec okropna
cere)i w gruncie rzeczy dla zdrowia,a nie dla zadowolenia chlopaka:|
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,66400164,66400164,dziwne_przekonania_chlopaka_.html


Temat: czy mozna w ogole wyleczyc tradzik???
Witaj rozumie doskonale twój problem sama to przechodziłam i już miałam dość
mój największy kompleks to była cera czułam się tragicznie.

Ja wyleczyłam trądzik i myślę ze w pełni, bo już od 4 m-c mam spokój, z czego
bardzo się cieszę, a wcześniej nic nie pomagało.

Powiem ci, co robiła, ale nie potrafię powiedzieć, po czym przeszło.
Pije regularnie rano i wieczorem od dłuższego czasu miąż z aloesu oczyszczający
organizm super sprawa przemianę mam super(wcześniej z nią było nieciekawie), bo
wiesz nic ci nie pomoże jak nie będziesz codziennie się opróżnić, bo jeżeli tak
się nie dzieje to organizm się cały zatruwa i siłą rzeczy efekt tego jest
widoczny min na skórze i nic nie będzie przynosiło żadnych efektów.

W maju miałam kuracje antybiotykiem nie pamiętam nazwy, ale cos na tetr....
miałam to stosować przez parę m-c, ale się wystraszyłam, bo nigdy nie brałam
antybiotyku i przerwała po m-c a wczasie brania tego antybiotyku skore miałam
super.Wiec to też mogło pomóc oraz od 2 m-c nakładam 2 razy lub raz w tygodniu
glinkę zieloną tylko taka nie przetworzoną tzn. w proszku i pomaga, bo nie mam
żadnych zaskórników, co wcześniej miałam.Wiec sama nie potrafię stwierdzić, co
pomogło, ale myślę najbardziej, że miąż

Życzę Ci powodzenia, ale walka z trądzikiem jest trudna bo mnie on męczył
dobrych prare lat i nie jest powiedziane że mi się udało z nim całkiem wygrać.
Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,16934325,16934325,czy_mozna_w_ogole_wyleczyc_tradzik_.html


Temat: Pytanie do Justy
Dziękuje za odpowiedż,Metformax ma mi pomóc w uregulowaniu poziomu hormonów-tak
powiedział endo,co do dermatologa to musze poszukać niestety innego,bez żadnych
badan,antybiogramu przepisała mi kilka opakowań Tetralysal,mój organizm nie
toleruje zbyt dobrze antybiotyków a zdaniem pani doktor Tetralysal powinnam
brać 5 miesięcy,ja myśle że antybiotyk w moim przypadku to nie jest
odpowiednia kuracja ,trądzik spowodowany jest nadmiarem SDHEA-endo zrobił mi
badania.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,24445202,24445202,Pytanie_do_Justy.html


Temat: Załamana
Rozumiem co czujesz, pod koniec liceum też walczyłam z trądzikiem i to bardzo
mocnym. Nie było mowy o wyjściu z domu bez korektora i podkładu na twarzy, nie
miałam chłopaka, coraz częściej unikałam spotkań towarzyskich mimo, że byłam
bardzo lubiana osobą, po prostu wstydziłam się. Przeszłam 3 dermatologów, całą
szafę antybiotyków i maści, chodziłam też na oczyszczanie twarzy do
kosmetyczki. Nic nie pomagało. Zrezygnowałam z kuracji, załamałam się. Trądzik
zaczął sam mijać gdy skończyłąm 21 lat. Nie brałam żadnychleków ani pigułek
antykoncepcyjnych, wyrzuciłam kremy, toniki i żele "antybakteryjne"
i "antytrądzikowe", które tylko pogarszały stan cery. Dziś mama w zasadzie
ładną buzię, pryszcze pojawiają się w okresach nasilonego stresu, przmęczenia
itp. Wogóle jestem straszny nerwus, wydaje mi się, że nie miałaym żadnych
problemów z cerą, gdybym potrafiła się wyluzować i nie przeżywać tak
wszystkiego. Dlatego życzę Ci dużo spokoju, harmoni i wiary w sukces. Każdy
trądzik da się wyleczyć, wszystko jest kwestią znalezienia przyczyny. A
przyczyn może być bardzo dużo. 3maj się ciepło:)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,36394680,36394680,Zalamana.html


Temat: Trądzik po odstawieniu tabletek - co mi pomoże:(
Obawiam się, że jeśli wcześniej nie miałaś problemów z cerą, a pojawiły Ci się
one dopiero w 20 roku życia, to podłoże jest zapewne hormonalne. Jeśli założysz
z góry, że nie chcesz żadnej interwencji farmakologicznej to znaczy ani pigułek
ani antybiotyków, to obawiam się, że samo leczenie zewnętrzne niewiele tu
pomoże. Ja męczyłam się z trądzikiem, różnie nasilonym, przez cały okres
dojrzewania, od 12 czy 13 roku życia. Problem polegał na tym, że nie ma jednego
specjalisty, który dobrałby odpowiedni program leczenia. Kosmetyczki doradzają
mechaniczne oczyszczanie, dermatolodzy wieszają psy na kosmetyczkach i faszerują
pacjentki antybiotykami, zniechęcając do tabletek antykoncepcyjnych, a
endokrynolodzy przepisują tabletki trochę na ślepo. Ja mogę powiedzieć tylko, że
po latach męczenia się z trądzikiem i nie zażywania tabletek "bo po co sobie
psuć organizm" musiałam je zacząć brać z zupełnie innego powodu i trądzik
przeszedł jak ręką odjął.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,211,99858788,99858788,Tradzik_po_odstawieniu_tabletek_co_mi_pomoze_.html



img
\