jak uszyć pokrowiec na materac

muzyka-zycia

Temat: Goja wita wszystkich!
Niezła zabawa z tym kocykiem, ja raz też musiałam coś wyciągnąć z tej części pod ogonem tyle ze to była trawa.
A odnośnie noszenia kocyka, pewnie ponton jest ze sztucznego materiału i pod tyłeczek sobie nosi. Kupiłam codure- materiał z którego szyją legowiska i uszyłam pokrowiec na materac dla Eski i odtąd Eska nie śpi na materacu
Źródło: forum.goncze.eu/viewtopic.php?t=2115



Temat: Goja wita wszystkich!

Niezła zabawa z tym kocykiem, ja raz też musiałam coś wyciągnąć z tej części pod ogonem tyle ze to była trawa.
A odnośnie noszenia kocyka, pewnie ponton jest ze sztucznego materiału i pod tyłeczek sobie nosi. Kupiłam codure- materiał z którego szyją legowiska i uszyłam pokrowiec na materac dla Eski i odtąd Eska nie śpi na materacu


no patrz, a Aria spała na takim z Codury właśnie. Inna sprawa, że je rozwaliła
Źródło: forum.goncze.eu/viewtopic.php?t=2115


Temat: zakup Maka 707
Formel
ad.1 A czy koniecznie nowe ? Za nowe musisz zapłacić około 100zł za m2 . No może trochę taniej jak dobrze poszukasz W zeszłym roku kupiłem na allegro dla kolegi fajnego foka mniej wiecej po trzech sezonach . Jedyna wada naklejki reklamowe . Ale cena to już sama zaleta , po lekkiej przeróbce kosztowało to 500PLN za 11 m2 zagla.

ad.2 Materace - trzeba kupić samą piankę . Wiem mniej więcej gdzie taka hurtownia jest w Warszawie . Dociecie pianki i uszycie pokrowców to naprawde nie wielki problem .

ad3. 4 km Sailpower mercury to naprawdę wystarczający silnik do Maka 707. oczywiście mógłby byś większy ale ....... Gdzieś tu pisaliśmy o samotnym pływaniu i o pływaniu na samych żagielkach . Ty jako Stary Wilk szuwarowo- bagienno- morski dasz sobie radę na takim silniku . Żaglówkę kupujesz a nie motorynkę .

Formel A ten Mak to ten biały z Krakowa za 11000 ? Cena wyjściowa bardzo interesująca . Szybko oglądać i decydować bo zaraz zniknie z rynku . Pewnie ktoś potrzebuje gotówki . O tej porze roku źle sprzedają się jachty.
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=3584


Temat: Od i do Kasi
no ja mysle wiecie co teraz dopiero zaczyna urzadzanie sprawiac przyjemnosc,w nastepnych mieisacach kupie narzute na sofe,odmlodze stare lozko tzeta-nwy pokrowiec na materac i poszewki na poduszki,obrazki,lustra,bedziemy za dwa tygodnie dokupywac szafe dla mnie,z tego samego systemu co mamy,wybieram wlasnie jakie kosze,szuflady,wreszcue bede miala miejsce powolutku ladnieje mieszkanie mi sie tu bardzo podoba..wiem powtarzam sie baks sie troche uspokoil,juz tylko siedzi na balkonie i obserwuje,nie probuje sie wydostac.Zrealizowalismy dzis jeden z bonow ktory dostalismy na slub i kupilismy duza bardzo gleboka patelnie,taka jaka od dawnia chcielismy,dzis byla pierwsza chinszczyzna w niej smazona powolutku codziennymi juz teraz drobiazgami urzadzamy sie.Nie mozemy znalezc ladnego lustra w ramie wiec narazie kupilam zwykle bez ramy do szafy,a te z rama do przedpokoju na spokojnie poszukamy az trafimy.Chce w pokoju do pracy w ktorym sa tylko stare meble i komputer zastosowac jakies odwazniejsze barwy,narazie mam braz,krem i biel,chce cos dla kontrastu w tym malym pokoju´-mysle o charakterze angielskim,uszyc pokrowiec na lozko w angielskie roze,w tym tonie doniczki,metalowe czarne stojaki na kwiaty,a moze wy macie jakies pomysly?jak narazie w pokoju jest biale biurko,biale regaly na ksiazki oraz lozko z drewniana rama i obiciem ktore chce zakryv pokrowcem,oraz witryna ktora jest w kolorze drewna jak i lozko.Czekam na jakies pomysly,marza mi sie style dosyc staroswieckie,babcinie Przytulne,nic nowoczesnego i zimnego
Źródło: floraforum.net/viewtopic.php?t=2913


Temat: ALARM-Ewakuacja Krakowskiego Schroniska-potrzebna pomoc !

ja mogę poszyć smycze :)
jak ktoś mi załatwi materiał, to tez mogę uszyć kilka materacy (mam do nich wsad gabkowy)
a jaki mniej wiecej potrzebny jest materiał?? bo mam w domu troche materiałów , i za niektóre juz mole sie biorą,a jak podasz mi wymiary tych wsadów to w sumie sama moglabym uszyc pokrowce.
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=32052


Temat: [Gdzie?] Poszycie na materac
Witam,

Chciałbym kupić/uszyć poszycie na materac o dość nietypowych wymiarach
(10x115x195). Bardzo zależy mi na tym, aby owy pokrowiec pokrywał 100%
materaca oraz posiadał zamek błyskawiczny umożliwiający zdjęcie, wypranie i
ponowne założenie poszycia. Czy wiecie może gdzie są sklepy oferujące coś
takiego, bądź może znacie jakiś zakład krawiecki który mi to uszyje?

Dzięki za zainteresowanie.

--
Piotr Piwko
[url]http://www.embedded-engineering.pl/[/url]

Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=78811


Temat: Co ostatnio sobie uszyłyście?
Dot.: Co ostatnio sobie uszyłyście?
  Witam Was serdecznie, drogie Krawcowe ;) Chciałabym przyłączyć się do waszego grona. Nie mam zbytnio wprawy w szyciu, ale bardzo chcę to nadrobić. Takie drobne poprawki i proste rzeczy szyję. Ostatnio uszyłam dzieciom pokrowce na materace, jakieś poszewki na jaśki, ale patrząc na te wszystkie wasze piękne wypociny, postanowiłam też spróbować. Właśnie kupiłam sobie tą Burdę o której tu pisałyście. Szycie po kroku. Mam w zamiarze uszyć jakieś spodnie. Nawet mam jakiś materiał, który leży już w szafie, że ho ho.
Mam też ogromną prośbę do imp18 (jeśli oczywiście mogę). Gdzieś z początku wątku podsyłałaś dziewczynom jakąś książkę Burdy chyba. Jakbyś jeszcze ja miała, to bardzo proszę o podesłanie. Będę wdzięczna gosia_romek1@tlen.pl
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=93381


Temat: modzele

  Cytat:
Napisane przez Natalia-moon_light Bo a mogłabyś napisać firmę która produkuje takie materace ? Wtedy byłoby łatwiej poszukać w polskich sklepach. Natalko Miła - w każdym sklepie sieci "AGATA" dostaniesz ortopedyczne materace ( w innych pewnie też, ale to wiem na 100 %) i jeszcze zrobią Ci na dowolny wymiar (czas oczekiwania ok.2-3 tygodni) , w różnych cenach, bo o różnym przekroju wewnętrznym, jaki zechcesz - mam taki, na niego uszyte pokrowce - i po problemie !!!
Źródło: forum.molosy.pl/showthread.php?t=14427


Temat: Warszawa SGGW-Bokserek Staś-szuka domku-za późno-za TM
Czego szukamy PILNIE dla Stasia (oprócz domku, bo o tym napisze na samym końcu) :
1. maty /wykładziny antyposlizgowej, zmywalnej , która mozna by rozłożyć w boksie Stasia tak by nożęta nie ślizgały sie mu po płytkach.
Obeszłam wczoraj sklepy w Krakowie - znalazłam taką wykładzine jak linoleum , tylko własnie antypoślizgową (ona ma takie wypukłe krążki - im są one gęściej tym lepiej - nie wiem jak to inaczej Wam tu opisać, ale takie wykładziny są też czasami np. w autobusach , busach w przejściu między siedzeniami ). Niestety w krakowskich sklepach z wykładzinami - tego typy wykładziny są tylko na zamówienie, a nikt nie sprowadzi tak małej ilości . Może w Warszawie taka wykładzina jest w ciągłej sprzedaży . Trzeba pochodzić po sklepach tego typu i poszukać.
( W Krakowie został mi jeszcze jeden sklep z wykładzinami przemysłowym - pojadę tam jutro) . Jak ktoś znajdzie taka wykładzine w Warszawie - prosze o informacje !!!

2. Rozmawiałyśmy o posłaniu dla Stasia - Staś juz kilka posłań po prostu posikał i "pokupkał" i trzeba było je wyrzucic. Ale znalazłysmy rozwiązanie. Mam "materiał" (to był taki domek ogrodowy jak mozna kupić w sklepach typu "OBI" ,ale niestaty stelaż juz do niczego) z którego można uszyć cos jak prześcieradło z gumką , to nałozyć na posłanie i na to koc (bo ten "materiał" nieprzyjemnie szeleści. Jak Staś zmoczy koc - to bedzie on do wyrzucenia, a pokrowiec ten na posłaniu nie przemoknie - wystarczy go bedzie przetrzec - mysle, ze jest to dobre rozwiązanie.
Ktoś ( Oktawia ??) chciał sprezentowac Stasiowi posłanie - musiałabym więc wczesniej wiedzieć jakie są jego wymiary (posłania - nie Stasia;) ), by uszyc taki pokrowiec.
Pokrowiec postaram sie uszyc w przyszłym tygodniu i wysłac do Ewki.
ewentualnie mogę zorganizowac dla Stasia taki materac- siennik , na który od razu uszyje pokrowiec i wyśle całość ( mam nadzieje , ze udałoby sie wysłac przesyłką PKP, bo inaczej będe musiała sama jechac z tym pociągiem :cool3: )
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=30561



img
\