Jak położyć płyty gipsowe na ścianę

muzyka-zycia

Temat: Dolnośląski OT Czyli Spoty, Zloty, Mikro Spoty I Co Tam Jeszcze Chcemy
Sebol ja u siebie jak robiłem pokój to miałem prawie całą ścianę w grzybie :/ Pomalowałem to jakimś impregnatem tak samo płyty gipsowe i już 5 lat minęło, a po grzybie nie ma śladu.

Co do tynkowania to polecam Goldband, bo kładłem to już na ściany i szło elegancko. Pamiętaj, że jeśli wcześniej na łączeniach płyt gipsowych nie miałeś położonej siatki to zrób to teraz, bo Ci wszystko popęka.

W tamtym roku malowałem swój pokój i to między innymi z tego powodu, że nie wszędzie miałem położoną siatkę.

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=50658



Temat: kabel satelitarny f6tsv pytanie..... prosba
Dzień Dobry

Mam wielka prośbę. Tata przywiózł mi z zagranicy kabel satelitarny
firmy
commscope.
oto link do specyfikaci tego kabla:
http://hibp.ecse.rpi.edu/~connor/education/Fields/F6TSV.pdf

moja prosba polega na tym, ze chciałbym sie dowiedzieć czy na tym kablu
bedzie dobry sygnal z zwyklej anteny telewizyjnej oraz czy nadaje sie na
polaczenie anteny satelitarnej z dekderem np cyfrowego polsatu czy cyfry+,
probowlalem podpiąc satelite ale wyswietla mi brak sygnalu a chce polozyc
kabel w
scianie oraz zanim przykrece plyty gipsowe na poddaszu.

z gory dziękuje i pozdrawiam

Proszę poprawić temat postu oraz pisownie w przeciwnym wypadku post znajdzie się w koszu.
Regulamin p.11 i 15 - GKVIDEO
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1374846.html


Temat: Domowe instalacje. Robić, nie robić?
Ale przede wszystkim pamiętajmy o jednym...
Nawet najbardziej fachowo położone kable przykryje piękna śnieżnobiała płyta karton-gips... a potem chcielibyśmy powiesić półeczkę, obraz, kilka zdjęć, barometr i kilka innych "drobiazgów"... więc po 3 sec wyczerpującej pracy wkretarką tracimy światło w mieszkaniu/sygnał w telefonie/prąd w gniazdku/internet w kompie/cyfrę+ w telewizorze, lub w wypadku kiepsko uziemionej wkrętarki ladujemy na przeciwległej ścianie...

A wystarczy przez położeniem płyty na szkielet wykonać kilka zdjęć...

Proste, prawda?
Źródło: wiazowna.info.pl/noweforum/viewtopic.php?t=41


Temat: Poprawa akustyki pokoju
" />Witam!
Fajnie tą całą sytuację opisałeś, ale jeszcze parę pytań mi się nasuwa.

Co to jest za płyta przy ściance (z czego zrobiona) - gips-karton?
Co jest za nią? Czy za nią jest porządna ściana czy kolejna słaba ścianka?
Czy znasz odległość tej zewnętrznej płyty od tej ściany?
Jeszcze jedno - jaka jest odległość tych kasetonów od właściwego masywnego sufitu (czy uwzględniłeś to w wymiarach, które podałeś)?

Co do kasetonów, to są często używane do tłumienia dźwięku odbitego od sufitu.
Jak są bardzo dobre to mogą mieć całkiem wysoki współczynnik pochłaniania. Nie ma co liczyć jednak na załatwienie całego tematu takimi kasetonami.
Zmiana odległości zawieszenia od sufitu zmienia współczynnik pochłaniania, dlatego dobrze by było ją znać u Ciebie.

Myślę, że u Ciebie jest problem z falami stojącymi.
Słuchasz muzyki przez cały pokój i wchodzi w grę wiele silnych odbić od powierzchni niewytłumionych. Rezonująca ścianka też ma swój udział.
Spróbuj położyć dywan - powinien pomóc dla wysokich częstotliwości.
Pokombinuj też z lokalizacją głośników i siebie samego. Czy w innych miejscach w pokoju masz też takie przebarwienia dźwięku?
Źródło: forum.akustyczny.pl/viewtopic.php?t=18


Temat: [Poszukuje]
" />
">Robię remont mieszkania, potrzebuje zrobić płyty gipsowe na ścianach i suficie, położyć płytki, zrobić instalacje elektryczna oraz przygotowac podloge pod panele.

proszę o oferty z cennikiem za m2
pozdrawiam


Witam , mógłbyś przesłać na priv kontakt do Ciebie , ewentualnie mógłbym podjąć się remontu , nie wiem jaka cena za sufit podwieszany i ściany , trzeba byłoby zobaczyć jak wygląda mieszkanie , policzyć metry , co kafelek , koszt ok. 50zł za m2 . JEżeli nie dałbym rady czasowo , bo mam pracę i remont mógłbym robić w weekend , podałbym nr tel do znajomego który stricte zajmuje się wykończeniówką i nie bierze dużo .

pozdrawiam
Źródło: forum.tsi.tychy.pl/viewtopic.php?t=6537


Temat: Post do marudzenia, cz.2 :D

jak przyszedl robotnik to caly dzien udawal ze cos robi tylko efektów nie bylo. Mial przyjsc jeszcze w sobote i sie nie zjawil rece opadaja.

Ewela skąd ja to znam U mnie w zeszła sobotę zaczął się remont generalny łazienki, o ile to można nazwać remontem.W pierwszy dzień pozrywali kafle i pi razy oko przygotowali ścianę (jest ich dwóch).W niedziele coś tam robili,położyli 2 płyty re-gipsowe,a potem zwiali,bo my korzystając z ładnej pogody poszliśmy z dzieciakami do parku nie opodal domu.Wracamy, a ich nie ma Wówczas cały czas byłam bez wanny i prysznica.W poniedziałek zjawili się po 19 i zamontowali wannę.Potem ich nie było i nie było ... i zjawili się dopiero w ta sobotę,zaczęli kłaść kafelki na nie przygotowane ściany,efekt jest taki,ze płytki się odklejają.Nie wiedza do czego służą krzyżyki, wszystko jest krzywo jak fiks, jedna płytka bardziej od drugiej odstaje.Kolo 16 się już zmęczyli (a dodam,ze nasza łazienka jest bardzo malutka) i zwinęli żagle.W niedziela dalszy ciąg kafelkowania i nadal nie skończyli.Mam już tego serdecznie dość.Maz zadzwonił dzisiaj do landlorda i powiedział,ze na dzień dzisiejszy zapłacimy im 50 funtów mniej.Bo dogadaliśmy się z właścicielem tak,ze my płacimy robotnikom,a potem ta kwotę odliczamy sobie z czynszu.Dzisiaj mieli być i znów nie przyszli.Jak do tej niedzieli nie skończą, to mój M sam to zrobi a właściciel nie dostanie kasy za wynajem,bo ileż tak można ?Juz dwa weekendy musieliśmy siedzieć w domu,zamiast zabrać gdzieś dzieciaki.
Źródło: dzieciak.co.uk/forum/viewtopic.php?t=3185


Temat: Ściana gipsowo kartonowa

Witam mam nastepujące pytanie na drewnianej podłodze ma, postawić kilka
ścianek działowych , jednak podłoge będę usztywniał płytami osb lub innymi
wiórowymi i tu mam pytanie czy najpierw postawić ścianki działowe czy wpierw
położyć płyty i na tym dopiero scianki działowe
Pozdrawiam JULIUSZ


Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=397


Temat: ocieplanie od wewnątrz

Koszty nie były by duże w sumie to 10m2 bo wysokość pomieszczenia to 2.10m2
W tej chwili na ścianie jest położona szpachla gipsowa ale na skutek wilgoci
lub zimna lub nasienienia jednej farby na drugą zaczęła faarba odparzać więc
remeont tej ściany a wię zdarcie strej szpachli gruntowania położenie nowej
wyjdzie niewiele taniej od położenia płyty. Ocieplenie jest tu jak gdyby
sprawą drugorzędną. A tak za jednym zamachem załatwił bym dwie sprawy.

--
Pozdrawiam
Piotr Klęba

Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=2186


Temat: ile może kosztowac ścianka 2,5x3m

Np. z porothermu 11,5 - ok 300 pln (60 bloczkow) + zaprawa, pewnie z
50 pln max :) Z cegly pewnie sporo drozej i roboty duzo wiecej..

Ale nie wziąłeś pod uwagę, że trzeba ją otynkować.

Moim zdaniem karton-gips wychodzi najkorzystniej cenowo, do tego podczas
roboty jest czysto, co ma duże znaczenie, jeśli ścianka jest stawiana np. w
zamieszkałym domu.

Do autora wątku: postawienie takiej ścianki jest proste jak budowa cepa i
nawet ktoś, kto nigdy tego nie robił w jeden dzień sobie poradzi.

Co do ceny materiałów, to będziesz potrzebował:
- 5 płyt k-g (5*22 zł = 110 zł)
- ok. 10 m profli U (40 zł)
- ok. 15 m profili C (60 zł)
- rolka wełny mineralnej (80 zł)
- wkręty do regipsów, kołki do mocowania profili, wkręty-pchełki do profili
(15 zł)
- taśma do łączeń płyt (10 zł)
- gips do zaszpachlowania łączeń (40 zł)
- folia malarska (5 zł)
- nożyk do tapet (10 zł)
RAZEM: 370 zł.

Zakładam, że podstawowe narzędzia, typu wkrętarka, wiertarka, młotek,
poziomica każdy posiada, a jak nie, to może pożyczyć od sąsiada, wójka,
ojca, dziadka, kolegi...

I masz ścianę gładką jak pupcia niemowlaka - nawet najlepszy tynkarz nie
położy gładzi tak gładko jak ściana z regipsów.

Inna sprawa, to komfort użytkowania ścian z płyt k-g, który jest jest dużo
mniejszy niż w przypadku tradycyjnych ścian działowych ;)

Pozdrawiam


Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=1180


Temat: Remont po pożarze


Użytkownik "Szymonias" napisał w wiadomości
news:4aa5f125-eb7f-4fb6-8123-744fa004d435@q11g2000yqh.googlegroups.com...
Witam,

czy ktoś miał do czynienia z remontowaniem mieszkania po pożarze?
Mieszkanie w bloku, tynki gipsowe, sufit z płyt GK. Pożar sam nie
strawił dużo, ale powstałe zadymienie spowodowało sporo szkód. Nie
wiem, czy teraz trzeba np. zrywać cały sufit i kłaść na nowo, czy też
są jakieś sposoby na jego odratowanie. Podobnie ze ścianami - czy
wystarczy tylko zmyć spaleniznę, zagruntować ściany i pomalować?
Pozdrawiam,
Szymon



Do czynienia nie miałem, ale z tego co wiem to taki smrodek
nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
"żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się
skuciem tynków i położeniem na nowo.

Pzdr
J23


Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=2860


Temat: Remont po pożarze

J23 pisze: Użytkownik "Szymonias" napisał w wiadomości
news:4aa5f125-eb7f-4fb6-8123-744fa004d435@q11g2000yqh.googlegroups.com...
Witam,

czy ktoś miał do czynienia z remontowaniem mieszkania po pożarze?
Mieszkanie w bloku, tynki gipsowe, sufit z płyt GK. Pożar sam nie
strawił dużo, ale powstałe zadymienie spowodowało sporo szkód. Nie
wiem, czy teraz trzeba np. zrywać cały sufit i kłaść na nowo, czy też
są jakieś sposoby na jego odratowanie. Podobnie ze ścianami - czy
wystarczy tylko zmyć spaleniznę, zagruntować ściany i pomalować?
Pozdrawiam,
Szymon



Do czynienia nie miałem, ale z tego co wiem to taki smrodek
nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
"żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się
skuciem tynków i położeniem na nowo.

Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=2860


Temat: Remont po pożarze

JerzyN pisze: J23 pisze: Użytkownik "Szymonias" napisał w wiadomości
news:4aa5f125-eb7f-4fb6-8123-744fa004d435@q11g2000yqh.googlegroups.com...
Witam,

czy ktoś miał do czynienia z remontowaniem mieszkania po pożarze?
Mieszkanie w bloku, tynki gipsowe, sufit z płyt GK. Pożar sam nie
strawił dużo, ale powstałe zadymienie spowodowało sporo szkód. Nie
wiem, czy teraz trzeba np. zrywać cały sufit i kłaść na nowo, czy też
są jakieś sposoby na jego odratowanie. Podobnie ze ścianami - czy
wystarczy tylko zmyć spaleniznę, zagruntować ściany i pomalować?
Pozdrawiam,
Szymon



Do czynienia nie miałem, ale z tego co wiem to taki smrodek
nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
"żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się
skuciem tynków i położeniem na nowo.

Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=2860



img
\